what's it like....

Assalamualaikum. Huyooo heaven-nya dapat online sini. Thanks to free wifi in my campus huhuuuuuu. So dah 3 minggu kat sini, syukurin boleh la adapt jugak. Hari-hari dapat aircond. Masuk la KMS ye semua.

Kat sini jumpa balik kawan sekolah rendah wuuuuu, tapi ada yang tak kenal so sedih sikit la hahahhaa.

First week kat sini, MPPB a.k.a orientasi. Seminggu tu tipu la kalau ada orang yang relax, tapi best la dapat roomates yang sekepala. Sikit-sikit gelak adoiii masuk H2O la...

Wuuuu thanks to our facis.
So minggu after that, dah tahu kelas apa semua. Aku ditakdirkan untuk bercinta lagi dengan bio, chemistry, physic semua huuuuuu. Hari-hari kepala kena sengkeh (ni tipu) Tapi best eh, sebab adrenaline rush nak berkejar ke kelas. So far takda lagi la adegan terlanggar sesapa/mamats then kertas berterabur. PROPA je tu.

ni tempat aku update blog sekarang
Bab makanan, tak boleh dinafikan lagi. Ada 3 kafe, so kalau kau cakap takda makanan sedap memang menipu... Mostly makanan Orion jugak la yang menambat hati beta. Walaupun kafe lelaki, tapi kitorang boleh masuk. Lagi-lagi time puasa ni, meriah macam Bazaar Ramadhan kat BMC. (emm hiperbola)
cantik kan

Classmates semua best2, ada masa hm gilos jugak la. Masuk angin perut kalau gelak. Hahahaha...
classmates and my very humble lecturer

ni lah laughing gas aku kat bilik time stress
Patutnya aku buat homework tau, tapi tetiba aku rasa nak mengetik keyboard laptop harini. So itu je la yang mampu setakat ni ahaha. Assalamualaikum. 


<3>

Mira.





Comments