25 March 2012

Two Zero One Two.

Assalamualaikum, hello!

Dah lama tak tulis blog, wah rindunyaaaa. Berbulan tak update, mestilah banyak cerita kan. Bermula dari first day 2012 sampai Mac 2012, banyak benda yang aku nak story. But unfortunately, aku tak suka menaip banyak-banyak, wuahaha.


Year of Havoc.
Bukan senang rupanya jadi budak Form 3 ni. Tahun lepas cakap padan muka kat budak PMR, tahun ni, hah, amek kau! Kelas tambahan, kelas gasak, wow, nasib baik aku tarik diri daripada tuition. haha! Monthly test pulak, target yang dikenakan terhadap setiap subjek langsung tak mengena. I feel so stupid. Aku tak kisah sangat pasal fail ke tak, tapi aku kisah pasal markah. I need a lot of improvements. Eh, malas ah nak type dah, sekadar nak update selepas beberapa bulan tak bebel. Wahaha, sampai berjumpa lagi, so long and good night (:


No comments: