11 November 2011

Misery+Happiness=Life

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :D Duduknya saya di kerusi ini untuk melaporkan tentang tarikh 'keramat' 10/11/2011 dan 11/11/2011 LOL

Ehemm, terlebih excited pulak nak cite, haha. So, kita start cite pasal semalam dulu. 10/11 KRK'S DAY OUT! Start je berkumpul dekat akses dan blablabla, semua pakai baju trademark KRK, haha orange, baby! Dah sampai ke lokasi, semua tak sabar gila nak tengok gajah! Termasuklah aku yang tak pernah tengok gajah. Haha sakainya -,- Ramai jugaklah yang naik gajah, tapi aku taknak. Tah kenapa, haha.


Rozza was like "camana lah aku boleh dpt kawan macamni :["

Tak naik pun tak apo, bukannya aku menyesal punnn. Haritu jugak, taktau kenapa aku ada semangat nk jadi gila, memandangkan haritu hari kedua terakhir jumpa kawan, haaa tengoklah tu, Ameera dah menggila! Tapi rasanya masa tu orang paling banyak ckp, Arisya. Nak tido pun dia nak bising, shoot -,,,-
Minah ni pun berjangkit jadi sewel.
Lepas lawatan jumpa gajah, beralih pulak mandi sungai. Orang lain semua mandi, tapi aku tak. Tak sporting lah macamniwww! ;[ Then, kebetulan Sahira, Amanina dgn Arisya tak mandi, heee atleast ada geng :D Malangnya jam Sahira jatuh ke dalam sungai, heck, kesian gila doh tengok dia macam nak nangis :( Dah mandi, tuka baju, then nak balik dah. Wuuu, rasanya macam cepat gila masa berlalu, tskk tskk.

Beralih ke 11/11/11 punya story. Hohoho, okay to be honest and true, harini takde keajaiban atau hari yang indah pun. Tadi ada jamuan, and datang tadi terus masuk kelas. Pastu kena sound dengan cikgu, so I TRIED to explain to  that teacher, then cikgu tu lagi berang pekik kat aku. Taktau lah siapa yang bersalah, tapi takpo lah, jadikan sbg iktibar dan berharap aku tak dipekik lagi ;3 Rozza pulak pakai slick jeans, wuu then dia kena tegur cikgu. Whatta bad day! But atleast aku rasa lega dengar teguran cikgu Syakiroh, ohh kenapa baru skg aku sedar betapa baiknya dia?! :O Then, kiteorang teruskan dengan plan jamuan kiteorang. 
Minum air gas pagi-pagi, errr ;/

Polka's muffin, haha. It's so mushy! 



Gambar kenangan. *cough cough*
Nak balik dah ;-[
K, skip cite yang tak penting, haha. After makan blablabla, masa untuk balik sudah tiba. Sobsss, diharap tahun hadapan, KITA boleh berjumpa lagi, kalaulah ada umur. INSYAALLAH. Sekadar ini sahajalah contengan yang mampu dibuat, budak SPM, do the best, online takyah lama sangat lah kan -,- Haha, semoga maju jaya! Cayok Cayok!

Me, 
Ameera Natasya.

No comments: