17 July 2011

The best point of going to school is to meet friends :)

HELL TO THE O! haha that's soo random :D

first, nak story pasal pertandingan puding Rabu lepas. amatlah mengecewakan, haha. kiteorang ambil keputusan buat Puding tembikai susu, eventhough aku tak suka. HECK NO! but takpe lah, demi kawan tersayang, I'm okay with it. sebelum pertandingan, dengan bangga nya Samsu cakap, ''kalah ah korang. kiteorang akan jd winner!'' ugh, bukan main semangat lagi nak kasitau aku, dandan, dia buat trifel untuk puding dia tu hangit. HAHAHA PADAN MUKA KAU! betapa happy nya aku, kecuali masa part dia bodek cikgu. siap bawak ice cream Neapolitan pulak tu. nasib baik aku cair dengan ice cream chocolate tu. haha. but atleast, semua orang ENJOYY kan :D tengok je lah isnin nanti sapo menang :/

second, stayback then kena belanja azhar yang gila. kepala aku jugak korang pijak kan. sedih weh :( haha takpo ah, aku jadi baik jap, ikhlas je lah kan, boleh dapat pahala. doakan kesejahteraan  aku jelah tautau :) pau, tak puas hati gila dgn aku sbb aku tak belanja dia. then dia buat muka menyampah dia. nasib malang gilo dapat geng yg gewdikx gilew ni. hari khamis tu jugak, aku taktau kenapa, aku tetibe semangat nak datang sekolah. nak jumpa dia, KONON. haha last-last dia tak datang. haha great. really made my day, cis!

Figure 1
last, Jumaat kiteorang super-duper menggila dekat kelas. plus, ada student baru yang JUGA sporting. cuma dia menggila lebih sampai kiteorang takleh nak fokus belajar. anyway, welcome to our group, babe Carmen Teh :) balik, Dila panggil aku. haha aku ingat dia panggil orang lain so aku ignore je lah kan ;p then dia suruh pilih salah satu kertas yg dia pegang. result? aku dapat ni (sila lihat figure 1) pastu tunggu bas, beli makanan, haha then ada DEMOK ni pau saya. haha kesian saya.

Figure 2
so, Dila dah bg aku inspirasi. aku pun nak buat macam FIGURE 1 tu. (sila lihat figure 2)haha so sape yang nak, claim pada esok hari okay? apa yang aku tulis, memang betul-betul dari hati aku. I MEAN IT. thanks sebab jadi kawan aku. kawan yg ada masa aku perlukan. terima kasih banyak-banyak :)

p/s: White Chick brought me to THIS SONG. haha aku dah stuck dengan lagu ni! kbai

Sincerely, Ameera RA RA.

No comments: